• LUX MED

    Standard oznakowania sieci przychodni

    Wyzwanie

    „Zaprojektujcie taki system oznakowania, żeby pacjenci mniej się stresowali wizytą w przychodni.” Sieć przychodni LUX MED jest jedną z największych w Polsce. Jej pracownicy zrozumieli, że przy pomocy systemu oznaczeń w placówkach mogą powiedzieć pacjentom coś więcej, niż „odbiór wyników - w prawo”.

    Rozwiązanie

    Zaczęliśmy od warsztatów. Było o tym, jakie ścieżki przemierzają pacjenci i czego potrzebują na każdym etapie wizyty. A potem - jak chcielibyśmy, aby się poczuli. Inspirowaliśmy się miejscami, które sprzyjają relaksowi. W nowym standardzie oznakowania znalazły się przyjazne ikony i informacje. Zamiast „zakaz używania telefonów” mówimy, że „szanujemy ciszę i prywatność”, a drogowskazy są na wysokości wzroku pacjenta.

    Efekt

    Korytarze i poczekalnie w przychodni są teraz bardziej przyjazne pacjentom.

  • Wszystkie