• Blue Media

    Platforma komunikacji wizualnej

    Wyzwanie

    Zmienić wizerunek marki Blue Media, lidera polskiego rynku internetowych technologii finansowych. W związku z pojawieniem się w ofercie Blue Media usług skierowanych do indywidualnych odbiorców, chłodny, techniczny i czysto biznesowy charakter dotychczas stosowanej komunikacji został zidentyfikowany jako bariera ograniczająca dalszy rozwój marki.

    Rozwiązanie

    Podczas serii spotkań warsztatowych zidentyfikowaliśmy kluczową wartość marki na rynku odbiorców indywidualnych - Blue Media ułatwia nam życie, upraszczając zarządzanie osobistymi finansami i dostarczając narzędzi pozwalających w pełni je kontrolować przy pomocy smartfona. Nowy kolor dominujący w komunikacji, "baltic blue", jest ciągle elegancki, ale też cieplejszy i bardziej przyjazny. Naturalne zdjęcia wizerunkowe odwołują się do stylu życia dzisiejszych klientów Blue Media, a zaprojektowane przez nas piktogramy w połączeniu ze stylową typografią pozwalają w sposób prosty i klarowny budować komunikaty na dowolny temat.

  • Wszystkie