• RTV EURO AGD

    Komunikacja omnichannel w sklepach stacjonarnych

    Wyzwanie

    Sieć RTV EURO AGD to sklepy stacjonarne i serwis internetowy. Jak powiedzieć klientom, że w internecie znajdą bogatszą ofertę nie zniechęcając ich jednocześnie od zakupów w zwykłym sklepie?

    Rozwiązanie

    Po serii audytów i zbadaniu doświadczenia zakupowego klientów w kilkudziesięciu sklepach opracowaliśmy nową komunikację omnichannel „Odkryj więcej!” W różnych miejscach na ścieżce klienta umieściliśmy hasła zachęcające do zakupów w internecie i odbierania ich w najbliższym sklepie. Forma graficzna i długość treści w poszczególnych komunikatach musiała odpowiadać ilości czasu, jaki klient będzie miał na ich odczytanie.

    Efekt

    Wraz z wprowadzaniem nowej komunikacji do kolejnych sklepów wzrastała liczba zamówień internetowych z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Wiemy, że cel został osiągnięty.

  • Wszystkie