• Sużyw

    System oznakowania sieci sklepów

    Wyzwanie

    Opracować system oznakowania oferty w sklepach sieci Sużyw tak, aby Klienci mogli z łatwością znaleźć to, czego szukają, a sklepy zyskały nowy, odświeżony wygląd.

    Rozwiązanie

    Tym razem było klasycznie: audyt sklepów (przyjemny, bo w górach), określenie potrzeb komunikacji, koncepcje odświeżenia brandu i projekty nowego systemu oznakowania. Zaproponowaliśmy nowe logo, nawiązujące do dotychczasowych kolorów marki i górskiego charakteru okolicy. Opracowaliśmy koncepcję graficzną, język komunikatów oraz architekturę informacji w sklepach - od szyldów i billboardów, przez oznakowanie regałów, po cenówki i stickery sygnalizujące promocje. Użyliśmy wszystkich sprawdzonych przez nas rozwiązań by zakupy w sklepach Sużyw były przyjemne. Na końcu przygotowaliśmy do produkcji pełen zestaw oznakowania dla sklepu referencyjnego i zamknęliśmy wszystko w Księgę Oznakowania sklepów sieci Sużyw.

    Efekt

    Niewielkie (na pozór) zmiany i wielkie wow. Okazuje się, że nie zawsze konieczny jest gruntowny remont by odmienić wizerunek miejsca sprzedaży. Dzięki zastosowaniu góralskich ornamentów sklepy Sużyw odróżniają się od konkurencji. Teraz widać, że są „stąd”, z gór, co jest ważne zarówno dla górskiej społeczności jak i turystów. Nowe oznakowanie poprawiło shopping experience i sprawiło, że w sklepie zapanował wizualny ład, a zakupy stały się przyjemniejsze. A pracownicy i właściciele? Bardzo lubią nowy styl komunikacji i nie wahają się go używać.

  • Wszystkie