communication design

Aby dotrzeć do klientów w miejscu sprzedaży trzeba wiedzieć co, gdzie i na jakim etapie wizyty zakupowej możemy skutecznie komunikować.

Co mówić?

Komunikacja w różnych kanałach informacji (internet, materiały drukowane, sklep) nie powinna być kopią tego samego przekazu. Skuteczność treści, które docierają do odbiorców, polega na odpowiednim dostosowaniu ich do ich możliwości percepcyjnych człowieka i specyfiki danego kanału.

Kiedy mówić?

Nie zawsze i nie to samo. Możliwości percepcyjne oraz skupienie klientów na celu zmieniają się wielokrotnie podczas pobytu w przestrzeni sprzedaży. Skuteczna komunikacja musi uwzględniać to, na jakim etapie wizyty znajduje się klient i dostarczać mu treści, których potrzebuje w danym momencie.

Jak mówić?

Zrozumiale. Komunikaty powinny być zaprojektowane tak, by zachęcały do ich odczytywania i nie były traktowane jako przeszkody. Podstawowe elementy komunikatów: język, rozmiar, długość, forma graficzna, kolor przybierają różne wartości w zależności od tego do kogo, gdzie i co mówimy.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Ułatwimy Ci dotarcie do klientów z Twoją ofertą i wartościami marki. Czasami trzeba będzie zmienić logo, nazwę i język komunikatów, a niekiedy wystarczy uporządkować istniejące komunikaty i nadać im właściwą formę. Odświeżymy wizerunek Twojej marki, opracujemy strategię komunikacji i przygotujemy platformę z elementami brandu odpowiednimi dla każdego kanału – materiały reklamowe, prezentacje, strona internetowa, miejsce sprzedaży i obsługi klienta.

Dostępne usługi:

  • projektowanie wizerunku marki (nazwa, logo, platforma komunikacji),
  • opracowanie kompleksowej strategii komunikacji (język, forma graficzna, lokalizacja przekazów),
  • komunikacja omnichannel (wielokanałowa integracja komunikatów),
  • analizy i konsultacje wizerunku firm, urzędów, szpitali, hoteli, miast,
  • warsztaty kreatywne co, jak i komu komunikować.