Aby dotrzeć do klientów w miejscu sprzedaży trzeba wiedzieć co, gdzie i na jakim etapie wizyty zakupowej możemy skutecznie komunikować.
Co mówić?
Komunikacja w różnych kanałach informacji (internet, materiały drukowane, sklep) nie powinna być kopią tego samego przekazu. Skuteczność treści, które docierają do odbiorców, polega na odpowiednim dostosowaniu ich do ich możliwości percepcyjnych człowieka i specyfiki danego kanału.
Kiedy mówić?
Nie zawsze i nie to samo. Możliwości percepcyjne oraz skupienie klientów na celu zmieniają się wielokrotnie podczas pobytu w przestrzeni sprzedaży. Skuteczna komunikacja musi uwzględniać to, na jakim etapie wizyty znajduje się klient i dostarczać mu treści, których potrzebuje w danym momencie.
Jak mówić?
Zrozumiale. Komunikaty powinny być zaprojektowane tak, by zachęcały do ich odczytywania i nie były traktowane jako przeszkody. Podstawowe elementy komunikatów: język, rozmiar, długość, forma graficzna, kolor przybierają różne wartości w zależności od tego do kogo, gdzie i co mówimy.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Ułatwimy Ci dotarcie do klientów z Twoją ofertą i wartościami marki. Czasami trzeba będzie zmienić logo, nazwę i język komunikatów, a niekiedy wystarczy uporządkować istniejące komunikaty i nadać im właściwą formę. Odświeżymy wizerunek Twojej marki, opracujemy strategię komunikacji i przygotujemy platformę z elementami brandu odpowiednimi dla każdego kanału – materiały reklamowe, prezentacje, strona internetowa, miejsce sprzedaży i obsługi klienta.
Dostępne usługi:
- projektowanie wizerunku marki (nazwa, logo, platforma komunikacji),
- opracowanie kompleksowej strategii komunikacji (język, forma graficzna, lokalizacja przekazów),
- komunikacja omnichannel (wielokanałowa integracja komunikatów),
- analizy i konsultacje wizerunku firm, urzędów, szpitali, hoteli, miast,
- warsztaty kreatywne co, jak i komu komunikować.

Branding I system oznaczeń dla sieci sklepów spożywczych

Branding i strategia komunikacji

Oznakowanie biura

Nowa kategoria produktów

Rebranding i strategia komunikacji przychodni okulistycznej

Komunikacja rebrandingu

Projekt komunikacji wewnętrznej w sali spotkań

Komunikacja omnichannel w sklepach stacjonarnych