Ludzie nie robią tego, co mówią, nie mówią tego, co myślą i nie myślą tego, co czują.
Dlaczego warto?
Doświadczenie powstaje na styku oczekiwań i ich realizacji. Użytkownicy sklepów, urzędów, przychodni czy mieszkańcy miast mają różne poziomy oczekiwań. Od tego, jak na nie odpowiemy aranżując miejsce i projektując komunikację, zależy jakość doświadczenia i chęć powrotu.
Na czym to polega?
Na warsztatach wspólnie identyfikujemy prawdziwe potrzeby klientów sklepów oraz użytkowników najróżniejszych przestrzeni oraz poszukujemy rozwiązań jak odpowiedzieć na nie w sposób zgodny z ich oczekiwaniami.
Dla kogo?
Dla każdego, kto ma wpływ na funkcjonowanie przestrzeni komercyjnych i użyteczności publicznej: właściciele sklepów, pracownicy działów marketingu, inwestycji, customer experience, etc.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Na naszych warsztatach odpowiadamy na prawdziwe potrzeby użytkownika – klienta, pracownika, pacjenta czy turysty. Razem z uczestnikami diagnozujemy potrzeby i pracujemy nad kreatywnymi rozwiązaniami dla komunikacji, produktów, przestrzeni i lepszego shopping experience. Prowadzimy warsztaty na bazie metodologii design thinking, jednej z najbardziej twórczych i innowacyjnych, którą dostosowujemy do konkretnych wyzwań projektowych.
Dostępne usługi:
- warsztaty shopping experience,
- warsztaty user experience,
- warsztaty design thinking,
- warsztaty kreatywne z zakresu komunikacji.