warsztaty

Ludzie nie robią tego, co mówią, nie mówią tego, co myślą i nie myślą tego, co czują.

Dlaczego warto?

Doświadczenie powstaje na styku oczekiwań i ich realizacji. Użytkownicy sklepów, urzędów, przychodni czy mieszkańcy miast mają różne poziomy oczekiwań. Od tego, jak na nie odpowiemy aranżując miejsce i projektując komunikację, zależy jakość doświadczenia i chęć powrotu.

Na czym to polega?

Na warsztatach wspólnie identyfikujemy prawdziwe potrzeby klientów sklepów oraz użytkowników najróżniejszych przestrzeni oraz poszukujemy rozwiązań jak odpowiedzieć na nie w sposób zgodny z ich oczekiwaniami.

Dla kogo?

Dla każdego, kto ma wpływ na funkcjonowanie przestrzeni komercyjnych i użyteczności publicznej: właściciele sklepów, pracownicy działów marketingu, inwestycji, customer experience, etc.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Na naszych warsztatach odpowiadamy na prawdziwe potrzeby użytkownika – klienta, pracownika, pacjenta czy turysty. Razem z uczestnikami diagnozujemy potrzeby i pracujemy nad kreatywnymi rozwiązaniami dla komunikacji, produktów, przestrzeni i lepszego shopping experience. Prowadzimy warsztaty na bazie metodologii design thinking, jednej z najbardziej twórczych i innowacyjnych, którą dostosowujemy do konkretnych wyzwań projektowych. 

Dostępne usługi:

  • warsztaty shopping experience,
  • warsztaty user experience,
  • warsztaty design thinking,
  • warsztaty kreatywne z zakresu komunikacji.