Zespół
Wiemy, w czym tkwi sukces najbardziej dochodowych sklepów. Od ponad dziesięciu lat doradzamy sieciom handlowym jak tworzyć przestrzeń przyjazną klientom.
Zajmujemy się badaniem wpływu miejsca sprzedaży na decyzje zakupowe i projektowaniem rozwiązań gwarantujących najlepsze shopping experience.
Opracowaliśmy standardy wizualne, wykonaliśmy badania doświadczenia klienta i nowy wizerunek marki m.in. dla: PKO BP, Plus GSM, RTV EURO AGD, LUX MED, BNP Paribas, BZ WBK, Enea, Shell, Blue Media i Inmedio.
Mamy poczucie, że każdy projekt - tak jak człowiek - jest inny. Nie pracujemy szablonami. Dużo pytamy, obserwujemy i dyskutujemy. Za każdym razem dobieramy narzędzia odpowiednie do uzyskania rezultatów, które wywołają uśmiech na twarzy klienta. Bardzo lubimy naszą pracę i przestrzeń, w której działamy twórczo.
Agnieszka Chrostowska

Specjalizuje się w badaniach i poprawie doświadczenia klienta w miejscu sprzedaży. Jako ekspert w dziedzinie zachowań klientów prowadziła projekty badawcze w zakresie shopping experience oraz wdrożenia nowych standardów wizualnych i systemów komunikacji dla największych polskich marek. Trenerka i moderatorka metodologii Design Thinking. Absolwentka Psychologii Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Antoni Mączyński

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze skuteczną komunikacją marketingową w sieciach handlowych i usługowych. Ekspert od systemów identyfikacji i oznaczeń miejsca sprzedaży. Absolwent Handlu Międzynarodowego na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Design Management w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Co robimy?
shopping experience
- aranżujemy przestrzenie handlowe (architektura, systemy oznakowania, poprawa skuteczności komunikacji POS) i poprawiamy doświadczenie zakupowe
- wykonujemy audyty miejsc sprzedaży pod kątem doświadczenia klienta (mocne i słabe strony, quick wins, rekomendacje długoterminowe)
- badamy zachowania klientów w sklepach i przekładamy wyniki na rekomendacje dla lepszej sprzedaży,
- opracowujemy standardy dla miejsc sprzedaży (architektura, oznakowanie, komunikacja marketingowa)
wayfinding
- prowadzimy warsztaty określające potrzeby komunikacyjne w przestrzeni (treść i lokalizacja komunikatów)
- tworzymy systemy oznakowania dostosowane do przestrzeni i użytkowników (oznakowanie strefowe, kierunkowe, oznakowanie pomieszczeń)
- opracowujemy projekty graficzne spójne z komunikacją marki
- wdrażamy systemy oznakowania w sklepach i miejscach użyteczności publicznej (szpital, szkoła, urząd, hotel, miasto)
branding & communication design
- projektujemy i odświeżamy marki (nazwa, logo, kompletna platforma komunikacji)
- dostosowujemy język komunikatów do odbiorców, działamy dla przestrzeni komercyjnych, biur i miejsc użyteczności publicznej (miasto, urząd, szkoła, przychodnia, szpital)
- łączymy różne kanały komunikacji w jeden spójny przekaz (printy, nawigatory, digital signage)
- badamy potrzeby związane z komunikacją w sklepach, biurach, hotelach, szkołach, miejscach publicznych (miasto, urząd, szkoła, przychodnia, szpital)
- projektujemy i wdrażamy komunikację omnichannel
- prowadzimy warsztaty kreatywne - co, jak i komu komunikować.
warsztaty
- warsztaty kreatywne dla jeszcze lepszego shopping experience.
- warsztaty określające potrzeby komunikacyjne w przestrzeni (treść i lokalizacja komunikatów)
- warsztaty - co, jak i komu komunikować.