Zespół

Wiemy, w czym tkwi sukces najbardziej dochodowych sklepów. Od ponad dziesięciu lat doradzamy sieciom handlowym jak tworzyć przestrzeń przyjazną klientom.

Zajmujemy się badaniem wpływu miejsca sprzedaży na decyzje zakupowe i projektowaniem rozwiązań gwarantujących najlepsze shopping experience.

Opracowaliśmy standardy wizualne, wykonaliśmy badania doświadczenia klienta i nowy wizerunek marki m.in. dla: PKO BP, Plus GSM, RTV EURO AGD, LUX MED, BNP Paribas, BZ WBK, Enea, Shell, Blue Media i Inmedio.

Mamy poczucie, że każdy projekt - tak jak człowiek - jest inny. Nie pracujemy szablonami. Dużo pytamy, obserwujemy i dyskutujemy. Za każdym razem dobieramy narzędzia odpowiednie do uzyskania rezultatów, które wywołają uśmiech na twarzy klienta. Bardzo lubimy naszą pracę i przestrzeń, w której działamy twórczo.

Agnieszka Chrostowska
Specjalizuje się w badaniach i poprawie doświadczenia klienta w miejscu sprzedaży. Jako ekspert w dziedzinie zachowań klientów prowadziła projekty badawcze w zakresie shopping experience oraz wdrożenia nowych standardów wizualnych i systemów komunikacji dla największych polskich marek. Trenerka i moderatorka metodologii Design Thinking. Absolwentka Psychologii Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Antoni Mączyński
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze skuteczną komunikacją marketingową w sieciach handlowych i usługowych. Ekspert od systemów identyfikacji i oznaczeń miejsca sprzedaży. Absolwent Handlu Międzynarodowego na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Design Management w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Co robimy?

shopping experience

wayfinding

branding & communication design

warsztaty